Zasady reklamacji

Edukacja to obszar, w którym ważną rolę odgrywają stałe podnoszenie zarówno jakości usług, jak i obsługi Klienta. Obowiązująca procedura składania i rozpatrywania reklamacji w przejrzysty sposób gwarantuje, że pracujemy na najwyższym poziomie.

Każdy uczestnik szkolenia ma prawo oczekiwać, że:

  • zostaną spełnione założone cele szkolenia,
  • zostaną zapewnione komfortowe warunki pracy (o ile za organizację miejsca szkolenia odpowiada Change Institute),
  • prowadzący będzie posiadał wiedzę merytoryczną dotyczącą zagadnień szkoleniowych,
  • prowadzący szkolenie przeprowadzi zajęcia w sposób profesjonalny zgodnie ze specyfiką kształcenia osób dorosłych
  • w czasie szkolenia zostanie zrealizowany zakres merytoryczny szkolenia,
  • zostaną spełnione inne formalne warunki umowy.
     

Do pobrania „Regulamin reklamacji usługi szkoleniowej”

Do pobrania „Formularz reklamacji usługi szkoleniowej”

 

 

X
Miło Cię widzieć!
Skontaktuj się z nami i sprawdź ile możesz zyskać